Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Office 365 Home Premium doczekał się reklamy

Office 365 Home Premium doczekał się reklamy

Po wydaniu prawie 2 miliardów dolarów na kampanie reklamowe dla nowego systemu Windows 8, Microsoft nadal aktywnie promuje swoje produkty, w tym nową usługę Office 365 Home Premium. Doczekała się ona nawet własnej, 30-sekundowej reklamy.

Reklama, o której mowa, została zamieszczona w serwisie YouTube i w całości poświęcona jest nowej usłudze Office 365 Home Premium. Prezentuje ona najważniejsze cechy tego produktu, w tym funkcje synchronizacji oraz, z uwagi na rodzaj usługi, możliwość przechowywania danych w chmurze. Z treści dowiadujemy się także, że w kosztach rocznej subskrypcji w wysokości 99 dolarów uwzględniono licencje aż do pięciu komputerów PC lub Mac.

O ile fakt reklamowania przez Microsoft swojego produktu nie powinien nikogo dziwić, o tyle w przypadku oprogramowania Office jest to niezwykła rzadkość. Do tej pory reklamowanie produktów z rodziny Office było oparte raczej na słowie mówionym, niż poprzez tego typu kampanie reklamowe. Tym razem najwyraźniej korporacji zależy na tym, aby wieść o nowej usłudze Office 365 Home Premium dotarła do jak największej liczby osób.

Trzeba przyznać, że koszt rocznej subskrypcji do usługi z możliwością korzystania z niej na dowolnym z pięciu posiadanych urządzeń jest niezwykle atrakcyjny. Za 429* zł rocznie (lub 42,90 zł miesięcznie) użytkownicy otrzymują bowiem dodatkowe 20 GB w usłudze SkyDrive, a także 60 minut na międzynarodowe połączenia Skype. W pakiecie Office 365 Home Premium znajdują się aplikacje Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher i Access.

* Cena pakietu ustalana jest przez poszczególnych sprzedawców. Orientacyjne ceny Office 365 Premium dla Użytkowników Domowych z roczną subskrypcją mieszczą się w przedziale od 350 do 450 zł.

Krzysztof Kapustka
30 stycznia 2013, 17:54
1 534
Odsłony
Krzysztof Kapustka
30 stycznia 2013, 17:54
1 534
Odsłony



Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.