Komentarze do Internet Explorer 9 do pobrania!
Sevenek
16 marca 2010,
22:42
Cóż, zobaczymy jakie będą końcowe wyniki. Na razie przeglądarka jest niezła. Jak przeglądam niektóre witryny, to muszę przyznać, że niektóre z nich działają szybciej i lepiej na protokole IE9, niż np. w Firefoxie 3,5. Także jest szansa na to, że wreszcie Explorer może się okazać dobrą przeglądarką WWW. Zobaczymy co będzie dalej...

.
Pozdrawiam użytkowników Centrumxp.pl
BlaSOFT
16 marca 2010,
23:23
To zaskakujące, że taka firma, jak Microsoft, która dysponuje przecież olbrzymimi zasobami, nie potrafiła jak dotąd zrobić dobrej przeglądarki internetowej. Może jednak kiedyś IE9 zacznie dorównywać konkurencji :)
Radek USA.
17 marca 2010,
0:48
BlaSOFT. Przeciez IE8 jest najlepsza przegladarka i uzywa ja 62% internautow. Zgoda IE7 byla kiedys do bani. Testowalem ostatnio wszystkie przegladarki, na moim szybkim laczu 5Mb/s i nie widze by jakakolwiek byla lepsza czy szybsza. Jesli sa roznice, to tylko w kolorystyce i gadget. A jesli juz mialbym sie decydowac na inna przegladarke, po moich testach, to tylko na Safari bo ma fantastyczne przegladanie kart histori. Ja nie mam atomowego zegara mierzacego czas otwierania stron, wzrokowo tego nie widac w zadnej z przegladrek. Uzywalem musowo FF Mozilla 3.0.10 do 3.0.15 kiedy chodzilem na Windows 7 Beta, RC1 lub RC2, kiedy IE8 byl beta i nie za dobrze dzialal w Windows 7 beta czy RC. A po instalacji FF 3,5 zaczela mi sie wieszac na moim komputerze. Widocznie mam za szybki komputer z procesorem i7 i 12 GB Ram. Opera na panoramicznych monitorach o rozdzielczosci 1920x1080 juz sterowanym dodtykowo na ekranie przez palec, jaki posiadam, zostawiala slady lini poziomych na wiekszosci stron z pismem. Dopiero teraz 10-siatka dziala poprawnie, ale nie widze by byla lepsza od innych.
Radek USA.
17 marca 2010,
0:48
Po za tym po wyczyszczeniu w Operze historii, znikaja zmudnie zalozone kolorowe ikonki w zakladkach, pozostaja tylko szare gwiazdki. Ludzie sobie ubzdurali szybkosci poszczegolnych przegladarek. Moze?, moze czesc przegladarek, dziala lepiej na slabych laczach jakie sa w Polsce. Ja w USA na swoim laczu 5Mb/s nie widze zadnej by byla szybka. IE8 uzywam i nie bede ladowal dodatkowych plugin"s by mi cos dzialalo. A Komuny nie lubie wiec nie bede nasladowal innych, by miec to samo.
Radek USA.
17 marca 2010,
1:08
Zapomnialem dopisac ze robilem rowniez testy wszystkich przegladarek poprzez testy na stronie Peacekeeper.benchmark, IE8 najslabiej mi wypadalo okolo 1720 szybkosc, FF okolo 4350 a Safarii 5650 a w tescie ACID 3, IE8 przechodzil 50/100, czyli najslabiej i najgorzej wypadalo mi zawsze IE8. A jednak najlepiej mi dziala i zero klopotow z otwieraniem wszystkich stron. Wiec wszystkie testy nijak maja sie do rzeczywistosci.
Radek USA.
17 marca 2010,
1:26
Pozostaje jeszcze tylko do omowienia kwestia ilosc dziur na poszczegolnych przegladarkach. Ale wydaje mi sie, ze predzej wygram w USA w Lottery Mega Million, jak jakis hacker wejdzie mi do komputera i zmieni mi tapete z Psa na Kota. Bo mam w domu az tak wielka i znana Coropracje w swiecie, ze sie wszyscy pala, by mi wejsc i zrobic kuku.
Boob USA.
17 marca 2010,
2:40
Dokladnie Radek!. Mam takie samo zdanie z tymi szybkosciami. Wedlug mnie po ostatnich wizytach w Polsce i rozeznaniu, wiekszosc uzywa FF czy Opere, bo tam to jest w modzie. A glownym powodem jest rowniez to, ze w przeciwienstwie do Nas, czy krajow anglosaskich, czy Naszej polkoli amerykanskiej, oni uzywaja Windows po Polsku i maja sprawdzanie pisowni w FF czy Operze po polsku. Dlatego wiekszosc uzywa popularnego liska. A dodatkowo kochaja sie w gadgetach, sliczny u gory paseczek w ciapki czy inne bajerki, ze sloneczkiem czy innym logo. Ostatnio jak bylem na Swietach w Krakowie 2009, sasiad szwagra sie chwalil, ze mu internet szybko chodzi, bo z piwnicy do domu przeciagnal przywieziony z Wiednia 2x grubszy koncentryk. Po trzech kielichach ze szwagrem, powiedzialem mu, ze z USA przysle mu 10 razy grubszy koncentryk od wojskowych lodzi podwodnych. Nie nadazy klikac na zakladki tak mu bedzie smigal internet. hahaha.
Alex
17 marca 2010,
7:19
Glupoty opowiadacie. I przestancze szkalowac Polske! Lacza wolne? Jakis koncentryk? Za kogo nass macie? Totalnych debili czy co? polak Polakowi wilkiem.
Krysban
17 marca 2010,
13:46
@ do tych z USA - 1.- Radek jesteś bardzo naiwny. Żaden haker nie musi się włamywać do Twojego komputera z M$ Windows a i tak jesteś na okrągło monitorowany. Micro$oft przy tworzeniu kazdej wersji Windowsa współpracuje z NSA czyli najpotężniejszą agencją wywiadowczą świata, która to między innymi ma za zadanie monitorowanie CAŁEGO RUCHU W SIECI na wszystkich kontynentach. W systemach Windows jest zaimplementowane oprogramowanie szpiegujące opracowane przez informatyków-programistów z NSA i żaden program tego nie wykryje!!! Agencja ta to ponad 40,000 pracowników ulokowanych w Fort Meade za ogrodzeniem podłączonym pod prąd. Micro$oft nie raz tłumaczył się ze współpracy z NSA. Wiem to z bardzo pewnego źródła poznanego służbowo w USA, Nie chwal się prędkością łącza 5 Mb/s bo my w polsce mamy do 120 Mb/s w UPC. Boob USA - nie kpij z polaków bo tylko się ośmieszasz. Ja amerykanów znam bardzo dobrze i niestety nie mam o nich dobrej opinii.
Wasyl
17 marca 2010,
14:05
Ale co z tego że działa trochę szybciej, jak nie spełnia współczesnych standardów? To przez użytkowników IE strony internetowe nie mogą się rozwijać pod względem techniczno-wizualnym, gdyż muszą cały czas zaprzątać sobie głowę zgodnością z nieudanym dzieckiem MS.
Sevenek
17 marca 2010,
17:20
Wasyl - Warto zauważyć, że IE9 nawet nie jest jeszcze betą, lecz na razie to tylko prototyp, no a trochę różnicy w tym jest. I o jakich standardów ci chodzi? Przecież ładuję stronę jak należy i można na niej wykonywać różne operacje. Dodatkowo umie korzystać z HTML5 i CSS3. Wiadomo, że nie posiada jeszcze paska adresu itd., ale to przecież nie jest jeszcze stabilna wersja. Jak na taką wersję IE9 spisuję się nieźle i to zaciekawiło niektórych użytkowników. Czy ty w ogóle wypróbowałeś chodź raz dziewiątkę? Jak na razie ja zachęcam do zapoznania się z nią, chyba że nie znasz dobrze angielski, to poczekaj aż wyjdzie Polska Beta.
Diken
17 marca 2010,
17:20
Wielcy koledzy z Ameryki! Nie zgadzam się z Wami, jeśli chodzi o to, że którakolwiek wersja IE nie działa nic wolniej od innych przeglądarek. IE w porównaniu do Google Chrome to gniot. Według mnie (w praktyce) najszybszymi przeglądarkami są Chrome, a po nim trochę dalej Safari. Testowałem wszystkie bardziej popularne przeglądarki na moim łączu 512 kb/s i 1 mb/s i powiem wam, że IE - z każdego punktu widzenia jest zupełnym niewypałem. W dodatku jak można sugerować się tym, że większa liczba użytkowników z niego korzysta? Przecież jest to normalne skoro do Visty - włącznie - był domyślną i obowiązkową przeglądarką w systemie. A użytkownicy z niego korzystający to w większości nieświadomi ludzie tego, że są też inne przeglądarki na świecie ;P
Sevenek
17 marca 2010,
18:27
W połowie zgadzam się Diken. Też kocham Chrome, skorzystam z niej codziennie, nawet teraz, ale mam nadzieję, że IE kiedyś trafi jako 2 na liście najlepszych przeglądarek na Świecie ( 1 według mnie zostanie na dość długo Firma Google ). Cóż, trzeba trzymać kciuki za Explorer i dać mu chociaż 1 szansę. Miejmy nadzieję, że MS po raz pierwszy nas nie zawiedzie, bo inaczej może stracić swoją reputację po raz kolejny. Zobaczymy co dalej...
Diken
17 marca 2010,
19:45
Też życzę Microsoft jak najlepiej. Z officem im się udaje - niech przerzucą tych programistów na IE ;)
Sevenek
17 marca 2010,
20:36
Diken - oj lepiej nie, bo niektórzy twórcy MS Office mogą nie znać się kompletnie z internetem. Już lepiej niech się pytają o rady Google, ale i tak z tego co wiem to wątpię czy konkurencja zdradzi jakiekolwiek informacje o przeglądarce. Na razie liczymy na IE9 i lepiej nie kombinować, bo jesteśmy na dobrej drodze. A jeśli chodzi o MS Office to w 2010 też występują niektóre nieprzyjemne elementy. Najbardziej kuje w plecy cena produktu. 2,5k to za tyle można kupić jeszcze mnóstwo rzeczy i to w całkiem dobrej jakości. Dla tego też z MS jak i Explorer spokojnie zaczekamy, a będzie dobrze
Red
21 marca 2010,
22:53
Ja na łączu ok. 50mb (max 100Mb/s - sieć akademicka na światłowodach) nie widzę za bardzo różnicy w szybkości ładowania stron na różnych przeglądarkach. Prędkość zależy głównie od serwerów, na których strona się znajduje...
Korzystam z Firefoxa, bo dla mnie jest najwygodniejszy i wystarczająco szybki ;) Może nie uruchamia się megaszybko (jak u ludzi z Ameryki co to niby mają Core i99 i 100Tb DDR10), ale to głównie ze względu zainstalowane dodatki, których bardzo brakowałoby mi w innych browserach... Opera obsługuja jakieś tam dodatki, ale nie ma takich jak dla FF :P
bredny
27 marca 2010,
16:16
O Czym tu mówić jak nie jest kompatybilna z HTML 5. A w ogóle to IE używam tylko w szkole!
bredny
27 marca 2010,
16:18
Ogólnie to chodzi o stereotyp, że przeglądarka MS jest gorsza. Wg mnie jest nawet lepsza od FF, tylko jak internauci rozdmuchają sprawę że jest do bani to każdy się tego trzyma. No może po za bezpieczeństwem, który u nich kuleje!
bredny
27 marca 2010,
16:20
Dziwię się Microsofcie, że wsparcie na Wina XP daje do 2013 roku a już teraz IE 9 nie jest kompatybilny z Windowsem XP
Mieteq
29 marca 2010,
15:28
Wsparcie, czyli np. pomoc techniczna i aktualizacje. A w ogóle to dobrze, że IE9 nie będzie dla XP!! W końcu zwolennicy IE zrozumieją, że trzeba zainwestować w nowy system. Bo jak można siedzieć ciągle na jednym systemie przez ok. 5 lat?!?! Trzeba dać szansę innym systemom ;) Ja aktualnie jestem szczęśliwym posiadaczem Windows 7, na którym gry mi chodzą 2 razy szybciej, niż w XP :)
Pozdro
ted
30 marca 2010,
16:48
IE 8 i tak otwiera wszystko, natomiast inne wybiórczo.
wroc
5 kwietnia 2010,
10:22
Dlaczego IE9 (tak jak nowe Windows Live) nie obsługuje wspieranego (do 2014r.) przez Microsoft systemu operacyjnego - Windows XP?
Toż to strzał w stopę! Windows XP to ponad 60% udziału w rynku OS! Może to i dobrze. Z IE9 i Live Wave 4 skorzysta tylko garstka użytkowników :-) P.S. Opera Browser działa na każdej wersji Windows (włącznie z 98/ME/2000)!
BAGIETA RP
13 września 2010,
20:46
Witam!
Cieszy mnie ta nowa przeglądarka,jest jedno ALE ! Jeżeli po zainstalowaniu wersji testowej i po przejściu na wersję finalną będą takie same kłopoty jak z odinstalowaniem testowej IE8,to lepiej by Chłopcy z Redmont lepiej się przyłożyli.
Bardzo chciałbym pobrać do testów IE9 lecz tylko w przypadku dołączenia do niej skutecznego deinstalatora.Przecież Google,aż roiły się od pytań jak skutecznie pozbyć się testowej IE8 przed instalacją rynkowej wersji ostatecznej.Z wielką chęcią zapisuję się na takie testy-jednak pod warunkiem dołączenia do niej skutecznego deinstalatora.Pozdrawiam! Krzysztof.
olo
22 października 2010,
11:10
Sprubujcie przeglądarki begin i wtedy może niektórzy się przekonają doniej p.s
Dodaj swój komentarz