CentrumXP.pl » Witamy
CentrumXP.pl
 
Szukaj
Subskrypcja
Powiadomienie e-mailem o nowościach na CentrumXP.pl:
E-mail: Zapisz
Czy zamierzasz pobrać Internet Explorer 9?


CentrumXP.pl » Aktualności » Legalność » Dodaj do ulubionych Dodaj do ulubionych   Dodaj do ulubionych Wersja do wydruku

Koniec z omijaniem aktywacji Visty?

Autor: Bartłomiej Stryczek    Opublikowano: 13 maja 2008    Odsłon: 7410    »Skomentuj...
Zobacz również:

Podrabiany Windows 7 Ultimate - Microsoft reaguje

Jak odróżnić sfałszowany Windows od oryginalnego?

Nie przerabiam - nie kradnę i Kontrakcja razem - co ustalono?

Jutro spotkanie Microsoftu i KontrAkcji.pl

OEM już nie dla użytkowników indywidualnych?

Fałszerze oprogramowania skazani

Kolejna antypiracka akcja Microsoftu

Microsoftu sposób na piractwo - ciąć ceny

Microsoft uaktualnia WGA

Polskie aukcje pełne podróbek

Wydanie Service Pack 1 dla Windows Vista nie tylko było długo oczekiwaną aktualizacją z punktu widzenia użytkownika, oznaczało również koniec dla najpopularniejszych sposobów na ominięcie aktywacji systemu, mowa tutaj o exploicie Grace Timer oraz Paradox OEM BIOS activation crack, które to umożliwiały wydłużenie czasu wymaganego do aktywacji systemu praktycznie w nieskończoność.

Mylą się jednak osoby korzystające z tych sposobów ominięcia aktywacji, które sądzą, iż nie instalując Service Pack’a będą mogły dalej używać pirackich wersji Visty. Microsoft wydał aktualizacje wykrywającą oba sposoby omijania aktywacji, która jest dostępna, poprzez Windows Update. Wszyscy, u których aktualizacje są pobierane automatycznie zapewne już mają omawianą łatkę aktywną. Osoby ręcznie aktualizujące swoje systemy poprawkę KB940510 mają oznaczoną, jako ważną. W momencie, gdy poprawka wykryje, któryś ze sposobów omijania aktywacji, użytkownik zostanie przeniesiony na stronę Microsoftu z opisem sposobu usunięcia exploitów. Odmowa usunięcia obu sposobów omijania aktywacji, natychmiast je dezaktywuje i wymaga aktywacji Windows Vista przy użyciu prawidłowego klucza produktu.

Pamiętajmy, iż korzystanie z pirackich wersji systemu to łamanie prawa, naraża też użytkownika na różnego rodzaju nieprzyjemności ze strony systemu gdyż niewiadomo, jakie „dodatki” trafiły na piracki nośnik.



Tagi:  

A teraz:    Dodaj do ulubionych Dodaj do ulubionych    Wydrukuj Wydrukuj    Wyślij link znajomemu Wyślij link znajomemu    Skomentuj Skomentuj
Share  

Komentarze do Koniec z omijaniem aktywacji Visty?

Dodaj komentarz»

NaN 13 maja 2008, 12:24

"Pamiętajmy, iż korzystanie z pirackich wersji systemu to łamanie prawa" ale to się nie tyczy firmy M$ bo ich produkty są Open Sorce tak jak Xp czy Łindows Śwista :P

szczery 13 maja 2008, 12:55

a ciemnemu ludowi z krajów rozwijających się to XPka sprzedają po 3$ ,podręczniki szkolne informatyki uczą na winach i MSofisach to jest dopiero cyberterroryzm więc co tu gadać o piractwie

Andrzej (Andrew®) Stolarczyk 13 maja 2008, 15:08

Ja tam mam Viste z MSDN AA więc się nie boję :)

Jestem Legalny 13 maja 2008, 20:29

Można użyć płyty z laptopa , bo jest zwykle fabrycznie aktywowana (Lenovo) , ale nie poloecam (trzeba wpiusać do biosu informację "manufacturer" z Lenovo , no i można uszkodzić BIOS a w konsekwencji komputer) lepiej kupić Viste w sklepie na tej stronie bo jest od 265 zł. Ale jeśli ktoś chce wiedzieć jak się oszukuje : 1. Zdobywasz płytę. 2. Modyfikujesz BIOS 3. Instalujesz system 4. Twój komputer jest widziany przez system jako laptop 5. System awanturuje się o nieistniejący sprzęt 6. Zapomnij o AERO , bo ci grafiki nie wykryje (tylko VGA) 7. Zrób to jedynie jak się nudzisz , bo do codziennej pracy się to nie nadaje. ps. Jeśli ktoś się chce bawić to życze mu dużego czarnego dymu z obudowy.

NaN 13 maja 2008, 20:32

@Jestem Legalny 265 zł dla m$ - NIGDY!

Jestem Legalny 13 maja 2008, 20:32

Warto dokupić Office widziałem go tutaj w sklepie po 198 zł. Przejdziesz test na office-update.com. To jest już koniec !

Jestem Legalny 13 maja 2008, 20:33

To sobioe zainstaluj Linuxa drogi NaN i do tewgo OpenOffice.

*** 13 maja 2008, 22:38

"Jestem Legalny" - najgorzej jak ktoś sie nie zna, ta twoja "instrukacja" odnośnie modyfikacji BIOSu to chyba Ci się przyśniła. Wpisz w Google: SLIC + Vista + Modification + Bios. I przestań ludziom robić wodę z mózgów. "Zapomnij o Aero..." ot wymyślił...

Matt 14 maja 2008, 0:20

A co to za filozofia kupić sobie legalny system za 300 zł i nie martwić sie o kontrole anty-piracką w domu :D

ppp 14 maja 2008, 4:43

Matt -> OT SIĘ BOGACZ ZNALAZŁ.....!

FatMan 14 maja 2008, 6:32

Panowie, ładujecie ciężką kasę w swoje maszyny a potem brak Wam kasy na legalny system operacyjny?

kiks 14 maja 2008, 10:46

LOL co do tematu i LOOOOL co do Waszych wywodów...

NaN 14 maja 2008, 11:50

@Jestem Legalny - Kto ci powiedział że jestem za instalacją Linuxa i Oo. Po prostu nie lubię jak MS robi z ludzi durniów i wciska im programy które współpracują tylko z produktami MS (np nowy Office). Lubię mieć wybór a nie być zmuszanym przez monopolistę do wyboru danego produktu i dyktowania konsumentom cen.

PZet 14 maja 2008, 13:12

NaN ale kto Cie zmusza - przecież masz wolny wybór stoi nad tobą kapo Bill i wali pałką po głowie ? Co za brednie o monopliście, zmuszaniu... Tworzycie jakąś fantazje.

Huherko 14 maja 2008, 14:15

Jestem legalny - takich bredni jak żyje nigdy nie widziałem po zastosowaniu jakiejkolwiek metody omijania aktywacji komputer nie jest widoczny jako laptop i nie żąda jakiś sterowników do sprzętu którego nie posiada. A areo działa tak jak na oryginalnym systemie a nawet przechodzi wszystkie testy sprawdzania legalności NaN - owego office można zainstalować też na systemie apple Mac OX tylko że wersja pod Maca wyszła rok później od wersji na Windowsa i zwie nie Office 2008 for MAC więc jak chcesz to kup se MACA i korzystaj z office a że nie ma wersji na Linux to inna sprawa że im się nie chce robić wersji na Linux

NaN 14 maja 2008, 16:14

@PZet - skąd ty się urwałeś i czy wiesz gdzie żyjesz ??? @Huherko - Obecnie nie jest mi potrzebny Office ale jak widzę co Ms kombinuje z tymi formatami to mi się nie dobrze robi. Maca Bym chętnie zainstalował ale nie chcę zmieniać swojego PC. Może Apple się domyśli i puści Maca na PC.

sfgsd 14 maja 2008, 19:23

vista to i tak g****o!

decklen 15 maja 2008, 0:50

wszyscy jesteście śmieszni :) zabezpieczenia buauchacha

plck 15 maja 2008, 5:57

Przeciez to smiechowe zabezpieczenie jest dawno zlamane, nie wiem o czym tu wogole pisac.......

markowski 15 maja 2008, 15:15

Witam ! No popatrzcie jaki to łobuz z tego Microsoftu,jak można brać pieniadze za system coś podobnego ! a Wy kochani to jesteście filantropami i garściami rozdajecie swój dobytek na lewo i prawo. Rzygać mi się chce jak czytam te Wasze głupie teksty,jak papugi jeden po drugim powtarzacie zasłyszane bzdury od jeszcze głupszych od Was. 23 lata ludzie z f-my Billa Gatesa pracowali na swój sukces i zapewniam Was iż w tym czasie nie opływali w dostatki,a on sam ma skromniejszy dom niż niejeden nowobogacki w tym kraju nad Wisłą,czas już najwyższy wyleźć z tych komleksów bo to zaczyna być chore !

ciastkoo 16 maja 2008, 1:02

Kupiłem oryginalna Viste Home Premium SP1 PL za 170 zł na allegro, jak narazie mam piracka viste ultimate, ta łatke mam zainstalowana ale dalej mam aktywowany system :-)

Miki 17 maja 2008, 18:44

Większość ludzi woli te 300zł przeznaczyć na lepszy sprzęt (procek itp.) niż na Windowsa, sam mam XP Home ale taka jest prawda.

Spec 17 maja 2008, 20:05

jesteście śmieszni po pierwsze Gates faktycznie niema wielkiej haty po drugie takie bzdety jak wypisuje "Jestem Legalny" są śmieszne bo to zabezpieczenie zostało złamane jeszcze przed oficjalnym wyjściem SP1 do Visty, modyfikacja biosu, komputer jest widziany przez system jako laptop, system awanturuje się o nieistniejący sprzęt, brak Areo chłopie ty chyba byłeś na wycieczce na słońce i ci za mocno przygrzało he he bo po użyciu pewnego cracka system jest widziany jako orginalny i wszystko śmiga jak talala a ty "Jestem Legalny" to masz chyba jakie 10 latek skoro piszesz takie bzdety downie

xxx 18 maja 2008, 13:26

jest obejście i na to

miki 18 maja 2008, 21:22

witam wszystkich sprawa legalności SO to każdego prywatna sprawa ja mam oginalnego: wyszedłem z założenia że : system wychodzi mniej więcej raz na pięć lat więc kupując system za 400 dzieląc przez 60 miesięcy wychodzi niecałe 7 zl na miesiąc , czy to aż tak dużo ? co do offica to kupilem 2007 home and student za 199 zl ( dla mnie wystarcza ) miałem różne dystrybucje linux ale pojawiał się problem jak żona podchodziła do kompa więc mam win i wszyscy mogą spokojnie pracować a że produkty MS nie są doskonałe to już inna sprawa wiadomo każde zabezpieczenie można ominąć pozdrawiam wszystkich

Batman 19 maja 2008, 8:48

Systemu Microsoftu nie są takie drogie, z resztą ludzie nad tymi systemami pracują latami, więc nie dziwcie się że to tyle kosztuje. Ile Wy chcecie żeby Windows kosztował? A może żeby był za darmo? :P. W jakim Wy świecie żyjecie? Te 489 zł za Vista Ultimate x86 to tak dużo kasy? Rozumiem, jakby system kosztowal ponad 1000 zł, ale 489 zł to nie jest aż tak dużo! Poza tym to ma Wam wystarczyć na kilka lat. Ale jesteśmy Polakami i trzeba narzekać, prawda? :P

Przestańcie narzekać 19 maja 2008, 12:06

Polskie społeczeństwo potrafi jedynie narzekać: a system za drogi, a muzyka dużo kosztuje itd. Przestańcie sie oszukiwać. Ja sam kuoiłem xp oem za 300 zł, dodatkowo nabyłem Offica 2007 za 199 zł. Fakt faktem zbierałem na to około 6 miesięcy, ale nie żałuje zakupu. Bogaczem nie jestem, ale jak mam okazje kupić coś okazyjnie (tak jak offica 2007 ) to z tego korzystam

ja 19 maja 2008, 13:40

MS doskonale zna wszystkie sposoby "legalizowania" systemu, jak na razie likwidowane są tylko dwa sposoby, a reszta? Czyżby nie umieli? Myślę , że panom z MS raczej nie zależy na deaktywacji wszystkich pirackich kopii naraz, raczej zrobią to sukcesywnie.

Punisher 19 maja 2008, 14:58

Znając życie piraci poradzą sobie i tak z tym problemem. Pewnie wyrzuca z SP 1 ta łatkę zintegrują go z systemem, scrackuja i wrzuca na rapida... :-) Kwesta czasu po prostu.

mgk 21 maja 2008, 15:02

miki: zmienisz plyte glowna i kupisz znow windows? Plyte sie zmienia srednio czesciej niz raz na 2 lata. No chyba ze kupisz windows nie oem, a normalny - cena 900zl. troche za duzo

ja 23 maja 2008, 19:59

Z przeprowadzonych badań, o których można przeczytać na tej witrynie wynika, że 18% respondowanych posiada legalną kopię systemu (a reszta w domyśle). Wydając zestaw łat i unieruchamiając 72% kopii systemów teoretycznie nielegalnych windows straci na popularności. 60% (mój domysł) nielegalnych zainstaluje linuksa, 10% (Mój domysł) kupi legalny system, 2% (mój domysł) nadal będzie używać nielegalnej kopii. to oznacza, że Windows musiałby bardzo potanieć aby odzyskać popularność (strata dla MS). Popularność systemu to przede wszystkim sprzedaż MS OFFICE i innych produktów. Druga rzecz czy przeciętny urzytkownik wydałby kilkaset zł na system operacyjny na który nie tworzono by oprogramowania tak jak teraz? Wszyscy po prostu mieliby darmowego linuksa. MS gaworzy, że wyłączy nielegalnych aby poprawić sprzedaż OSa, ale też będzie po cichu tolerować nielegalnych aby na tym nie stracić i całe to straszenie to jest po prostu działanie MARKETINGOWE, oczywiście straszenie musi być czymś poparte dlatego mamy łatkę jak wyżej, dalej łata jest nawet opisana przez MS, że sprawdza legalność systemu! Oczywiście to jest tylko moje zdanie i każdy może mieć inne, a także niekoniecznie mam rację, ale pomyślcie nad tym..

ja 23 maja 2008, 20:05

Oczywiście popieram wydawanie pieniędzy na legalny OS ponieważ setki ludzi i to bardzo mądrych nad tym pracują latami i chcą za to mieć godziwe wynagrodzenie a każdy pirat zabiera im kawałek chleba. Jeśli wy za 72% swojej pracy nie dostalibyście wynagrodzenia to jakby wam było?

jaro 26 maja 2008, 15:13

Kogo stać to i sobie kupi. A co ma powiedzieć kolo co chce kilka systemów przetestować żeby je poznać bo do pracy wymagane. A czy moja wina ze średnia krajowa to nie 5 tys. Co do zabezpieczeń - złamanie każdego zabezpieczenia jest tylko kwestia czasu. Ponadto być legalnym nie znaczy mieć tylko system legalny - dodaj antywirusa, pakiet office, jakis gry, muzyka, filmy - z pewnością na każdego by sie coś znalazło. Więc nie ma co sie narażać, nie ma co kasy wydawać a zainstalować TrueCrypta.

Neutralny 26 maja 2008, 21:02

Owszem dobrze jest mieć legalne oprogramowanie. Ale wielu zapomina, że to nie tylko kwestia systemu,czy Office. "Kupiłem legalny i mam spokuj". A czy pan Jestem Legalny rzeczywiście jest legalny w 100%. Co z programami,np: PDVD,Nero,Norton lub innymi, na które też trzeba wydać ładnych kilkanaście setek?

bitus 27 maja 2008, 12:57

Zgadzam się z jaro. Pracuję jako informatyk i muszę mieć dostep do wszystkich systemów operacyjnych od poczciwego Dosa aż po Vistę w wersji Home Basic, Home Premium i Business. Jak bym miał je wszystkie kupić to nawet nie chce mi się liczyć ile bym kasy na to wydał. Oczywiście zaraz ktoś powie że można Linuksa używać tylko akurat Linuks jak na razie sie nie sprawdza w roli systemu dla betonowej pani Zosi co to na płytę CD mówi dyskietka. A co do używania płyty z laptopa i modyfikacji biosu to można to zrobić. Firma Compal produkuje laptopy i z ich strony można ściągnąć program do modyfikacji biosu. Można też użyć danych z partycji recovery.

omg 15 grudnia 2008, 22:29

działa to?

omg-1 15 grudnia 2008, 22:30

To jak macie te wersje oem systemu to zmieńcie sobie płytę główną, czy procka, czy cokolwiek, według licencji oem jesteście zmuszeni kupić nową kopię (starą do kosza, bo takiego kompa już nie ma), i gdzie tu taniocha? A wersja BOX kosztuje raczej sporo...

omg-2 15 grudnia 2008, 22:30

Wiem, że trochę późno to pisze, ale krew mnie zalewa jak czytam, że ten system w wersji oem kosztuje tyle i tyle, ja zmieniam co jakiś czas w kompie, i co mam kupować non-stop wersje oem, co również wiąże się z brakiem pomocy technicznej (w wersji oem udziela jej ten kto to instalował), a box kosztuje prawie 2000 PLN!!! A na tym świecie są rzeczy darmowe...

omg-3 15 grudnia 2008, 22:31

Właśnie Linux. I śmieszą mnie komentarze, że na Linuksa niema wirusów, bo jest mało popularny, po prostu architektura systemu nie pozwala na działanie jakichkolwiek wirusów (jest pięć z czego żaden nie działa poprawnie)... Ale to szczegół (dzieci neo uczyć się), a produktów M$ jaki mam jedynie to piraci XP i Vista, które służą mi jedynie... do gier poza tym to raczej trudno mi znaleźć coś przeciwko Linuksowi (a właściwie to wina producentów oprogramowania).
Linuksy, są dużo lepszymi systemami, niż produkty M$, a z ich instalacją poradzi sobie nawet dziecko, wybiera język i klika dalej...

omg-4 15 grudnia 2008, 22:31

Brak sterowników? To już nie te czasy, biorę Linuksa, instalka 20 minut i mam wszystkie sterowniki (oprócz radka HD4870, ale stery mogę ściągnąć z neta, bo działa karta sieciowa ;P) i wszystkie potrzebne do pracy aplikacje, po prostu działam, a w taki czas to ja Visty nie zainstaluje (a co dopiero XP), a gdzie sterowniki do drukarki, śmiesznej karty sieciowej, dźwiękowej czy innych rzeczy które powinny być obsługiwane od razu. Nie wspominając o instalacji pakietu biurowego czy innych?
Linux nie boli, warto spróbować i się przełamać ;P (wyjdzie to na dobre)
A od razu odpowiem na pytanie dlaczego ludzie jednak korzystają z Windowsów... Większość się nawet nie pyta jaki masz system, tylko jakiego masz Windowsa, jest to po prostu monopol, a monopol trudno złamać. Ludzie boją się zmian i szkoda im zmarnować pół godziny na przejście na nowy OS (w tą stronę idzie to szybko), bo ludzie z Linuksa, na M$ po prostu wymiękają (widać co jest łatwiejsze)

omg-5 15 grudnia 2008, 22:35

Tak przy okazji, czy wiecie co to TOP500? To lista 500 najszybszych kompów świata, i zgadnijcie co robi tam Tux (ten pingwin, logo Linuksów).
Szybkość, look na to (Vista/XP na X1600Pro chodzi gorzej niż Linux, z tymi efektami nawet na zintegrowanej grafie GF6100, te testy robiłem rok temu teraz mam całkowicie nowy sprzęt ;P):
http://www.youtube.com/watch?v=xC5uEe5OzNQ
 
http://www.youtube.com/watch?v=lawkc3jH3ws&feature=related <--to jest dobre<br />
 
http://www.youtube.com/watch?v=kYgV2GlsufI&feature=related
 
Teraz pytanie po co to? Chociażby dla szpanu... To po co M$ ma AERO? Z lewo przezroczystymi okienkami i mulącym się systemem się wychylili xD. Więc po co AERO? Od razu wróćmy do stabilnego trybu tekstowego... bez żadnych bajerów, po to M$ wprowadził AERO i dlatego nie wolno gnębić Linuksa za te efekty, zawsze można je wyłączyć xD, jak AERO w Viście ;P
 
No i dajcie jakąś sensowną wypowiedź w czym M$ jest lepszy od reszty (oprócz marketingu... ;P)

dobrze gada 16 grudnia 2008, 16:45

Wczoraj wziołem zaintalowałem Suse z takiej gazety, i wszystko śmiga, aż miło, a nie gram w gry, więc XP zostawiem w razie czego.
 
Dzienx za koment zmotywował mnie

oUwek 2 października 2011, 16:22

nie poto wydaje kilka stuwek na system zeby po kilku reinstalacjach systemu placic im jeszcze raz bym mogl uzywac dalej windowsa za ktorego juz zaplacilem wy skuwysyne zlodzieje jebane


Dodaj swój komentarz

»Zasady udzielania komentarzy

Autor:  
Komentarz:
Dodaj komentarz
© 2012 Onex Group
Onex Group O Onex Group  |  O CentrumXP.pl  |  Kontakt  |  Reklama
Nasze serwisy: CentrumXP.plXboxSpot.pl  |  Jama Mastaha