Komentarze
hahaha :D ja świętego poprosilem o nowego kompa oraz o to zeby nie bylo Microsoftu :D ;)
Franki,
4 grudnia 2007, 07:29
@Franki - Popieram Twoje życzenia, a szczególnie te drugie.
Ono samo się spełni bez pomocy ŚM - to jest tylko kwestia czasu lecz niestety długiego. Jak narazie wszystko idzie w dobrym kierunku bo M$
strzela sobie coraz więcej samobujów. Pozdrawiam
Debian user,
4 grudnia 2007, 11:15
Debian, jestes NUDNY, monotematyczny, zaslepiony, nachalny. Nawet w temacie o Sw. Mikolaju musiales wylac swoj jad. Z dziecmi w Wigilie tez rozmawiasz o monopolu MS ?
muka,
4 grudnia 2007, 22:57
a "samobój" piszemy przez "ó"
muka,
4 grudnia 2007, 22:58
@muka - ,,Królu polskiej ortografi.. przepraszam za błąd oraz za nudy, monotematyczność, zaślepienie i nachalność. Jeżeli M$ nie zmieni swojego złodziejsko-mafijnego postępowania w stosunku do swoich klientów oraz konkurencji to wybacz ale pozostanę przy swoim bez względu na to czy to się komuś podoba czy nie. Moje dzieci są po studiach i siedzą za granicą, lecz o M$ i ich produktach mają takią samą opinię jak ja. Jak przyjadą do mnie na Wigilię to zapewniam Cię że o M$ rozmowy nie będzie z wiadomych powodów. Królu- wyrazy: ,,jestes, zaslepiony, Sw. Mikolaju, musiales, wylac, swoj, dziecmi ,, poprawnie pisze się; ,,jesteś, zaślepiony, Św. Mikołaju, musialeś, wylać, swój, dziećmi ,, I to by było na tyle. Pozdrawiam.
Debian user,
5 grudnia 2007, 13:31
@ Debian user
Może to przekracza granice Twojego rozumowania ale nie ma takiej firmy jak M$ - jest za to Microsoft, czyli w skrócie MS.
Pewnie, że pisząc M$ czujesz się jak super pr0 user ale ja też lepiej bym się czuł gdybym pisał Twój nickname "D*** user" ale tego nie robię, bo uważam, że byłoby to chamskie i niekulturalne.
Jeśli chodzi o zarzut "złodziejsko-mafijnego postępowania" ze strony Microsoftu, to jeżeli masz na to dowody, to powinieneś się zgłosić do prokuratury, w celu zgłoszenia podejrzenia przestępstwa - jeśli zaś plujesz jadem tylko dla idei możesz się zgłosić do poradni zdrowia psychicznego.
ja,
5 grudnia 2007, 13:40
@ja - Czytając Twój komentarz przypomina mi się przysłowie ,,Uderz w stół a nożyce się odezwą,, Te nożyce to zapewne obrażony pracownik M$ (czyt.Micro$**) lub ich wielki FAN (czyt. d***liz). Co do zarzutów o przestępstwa to M$ miał i ma ich tyle że ja nie muszę ich składać. Te zarzuty często kończyły się procesami sądowymi i ogromnymi karami finansowymi nałożonymi na tą firmę. Ostatnio też przegrali proces z firmą ,,Z4,, (http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=15&n=7912) Jak widzisz dalece mijasz się z prawdą broniąc tą nieuczciwą firmę a o moje zdrowie psychiczne to niech Cię głowa nie boli. Pozdrawiam
Debian user,
5 grudnia 2007, 19:50
@ Debian user
Nie jestem w żaden sposób związany z Microsoftem, ale tak już mam że denerwuję się, kiedy fani Linuxa za wszelką cenę próbują zawsze i wszędzie wtykać złośliwości pod adresem MS oraz Windowsa. Co do zarzutów to faktycznie masz rację, MS był i jest stroną oskarżoną w procesach antymonopolowych, jednak jeśli chodzi o przegraną z firmą Z4 to proponuję Ci zajrzeć na stronę internetową owej firmy (tak, tak firma ta zajmuje się rozwijaniem jakże "ukochanej" technologii DRM).
Ja również pozdrawiam.
ja,
5 grudnia 2007, 23:44
@ja - Dzięki za pozdrowienia. Nie jestem zajadłym wrogiem Microsoftu i Windowsa (piszę poprawnie żebyś się nie denerwował) ani też zaślepionym fanatykiem Linuksa. Windowsa używam od wersji Win95 a Linuksa (Debian) od 5-ciu lat i jest to mój podstawowy i ulubiony OS. Na swoich komputerach mam zainstalowane właśnie te dwa systemy . One się doskonale uzupełniają i jeden daje mi to czego nie ma drugi. Debian daje mi poczucie bezpieczeństwa w sieci, stabilność i niezawodność. Windows natomiast daje mi dostęp do ogromnej ilości oprogramowania pod niego pisanego. Microsoft był i jest oskarżany nie tylko w procesach antymonopolowych ale też patentowych i kilku innych. Nie jest to firma budząca zaufanie ani też uczciwa i dla tego ich nie lubię. Życzę miłych i wesołych Swiąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku.
Debian user,
6 grudnia 2007, 10:55
@ Debian user
Dziękuję za życzenia i nawzajem życzę wesołych Świąt.
Ja używam Windowsa również od wersji 95 do aktualnie Visty, z Linuxem miałem sporadycznie do czynienia (SUSE, Mandriva) i do tej pory jakoś mnie do siebie nie przekonał...ale kto wie? Może kiedyś zainstaluję jakąś dystrybucję, która mi się spodoba i pozostanie u mnie na dysku na dłużej - ale raczej na pewno nie będzie to Debian, wydaje mi się, że ta dystrybucja byłaby dla mnie za trudna - być może się mylę, nie obrażę się jak mnie poprawisz;)
ja,
6 grudnia 2007, 12:02
@ja - Cieszę się że nasza konwersacja stała się przyjazna i kulturalna. Zarówno ja jak i Ty trochę ,,za ostro pojechaliśmy,,
w swoich komentarzach. Ja również przygodę z Linuksem zaczynałem od Mandrake (obecnie Mandriva)- około roku. Później było SUSE - również około roku użytkowania, a następnie w 2002r. - Debian. Był to świadomy i przemyślany wybór ze względu
na wysoką jakość tej dystrybucji. Po 5-ciu latach jej użytkowania z całą odpowiedzialnością to potwierdzam. Jest na prawdę
dopracowana a co za tym idzie bardzo stabilna i bezpieczna. Na Debianie opartych jest wiele znanych dystrybucji
w tym bardzo popularne Ubuntu. Debianowi zaufało wiele potężnych i znanych firm (m.in.HP) stawiając na nim swoje serwery.
Do Linuksa się nie przekonałeś ponieważ nie dysponujesz odpowiednią wiedzą potrzebną do konfiguracji i administrowania
tym systemem. Początki są bardzo trudne bo to przecież zupełnie inny OS niż Windows i ciężko się jest do niego
przyzwyczaić po kilku latach pracy na systemie ze stajni MS. Potrzebna jest ,,kuracja odwykowa,, która jest długa i bolesna.
Jakbyś kiedyś zainteresował się Linuksem i zechciał poznać jego potegę to proponuję Ci właśnie Debiana jako początkującemu.
Tu się przynajmniej czegoś nauczysz i poznasz jak działa system od podszewki. W takich dystrybucjach jak Mandriva, SUSE
czy Ubuntu wszystko masz podane na tacy w postaci graficznych konfiguratorów i niewiele się tam nauczysz.
Zapamiętaj że gdy poznasz dobrze Debiana to możesz śmiało powiedzieć że znasz system Linux.
Natomiast gdy poznasz dobrze Mandrivę, SUSE czy Ubuntu to znasz tylko tę dystrybucję i nic więcej.
Podstawy pracy z Debianem poznasz studiując uważnie bardzo dobry poradnik dla początkujących.
link - (http://kaka.ovh.org/poradnik-debiana/handbook/) Pozdrawiam.
Debian user,
6 grudnia 2007, 15:39
Dużo ludzi ma dość windowsa a i tak go używa i będzie używać. Linux jest okej jednak nie rozumie po co debian na start. Lepiej wybrać ubuntu i "poklikać". Wkońcu po to wymyślono kde i gnome aby było łatwiej i przyjemniej. Konsola odstrasza początkowych użytkowników. Ja tam dziękuje że jest microsoft mam swoje visual studio które jest świetnym kombajnem i wg mnie linux"owy odpowiednik kdevelop nie dorasta mu do pięt. Pozdro
Ps. Nie ma tu zwolenników mac"a? ;)
daniel,
7 grudnia 2007, 02:03