UWAGA! Promocja dla firm - MICROSOFT OFFICE 365  na 12 miesiecy ZA DARMO! Tylko na CentrumXP.pl!
Wielka promocja Office 365 na CentrumXP.pl!
Do góry Skomentuj

Microsoft: co zmienić, zaimplementować i naprawić w Windows

Microsoft: co zmienić, zaimplementować i naprawić w Windows

Uczestnicy programu Windows Early Feedback Program otrzymali właśnie raport firmy Microsoft, który dotyczy systemu Windows, a ściślej wskazuje zmiany, których domagają się użytkownicy.

Informacje obejmują funkcjonalności systemu Windows, które wymagają zmian, implementacji oraz korekty. Zgodnie z udostępnionymi danymi - od listopada ubiegłego roku, kiedy to miała miejsce premiera Windows Vista dla klientów biznesowych, testerzy zgłosili, że chcieliby zobaczyć 782 nowe funkcje następcy systemu, a zmodyfikować 562 już istniejące. Microsoft obiecuje, że pierwsza beta następcy Windows Vista z pewnością będzie adresowała niektóre z wymienionych usterek.

Zachęcamy do artykułu na łamach Portalu CentrumXP.pl, który wymienia te funkcje.

Redakcja: Adam Stępień Opublikowano: 13 lipca 2007, 23:21 Odsłon: 3 513 Kategoria: Windows Vista

Komentarze

W jaki sposób następca Visty będzie adresował usterki? I co, zachęcony, mam zrobić z tym artykułem?
Adresat, 14 lipca 2007, 08:35
Niech oni poprawią to na Viście a nie już za kolejny system się biorą.
mania, 14 lipca 2007, 09:02
ale wiadomo, że Vista to taka przejściówka jak 98ME
andriusza, 14 lipca 2007, 10:20
Popieram mojego przedmówcę. Vista to system przejściowy na Windows Seven.
Serpher, 14 lipca 2007, 12:00
No jeśli jest to system przejściowy to ja już jestem ciekaw jak będzie wyglądał ten właściwy system :D a o wymaganiach nie wspomne :p
Artur, 14 lipca 2007, 21:14
Może np. obniżyć ceny ???
GrZeChU, 15 lipca 2007, 11:02
Grzechu, a jaka dla ciebie jest dobra cena za np. Windows Vista Basic albo Ultimate :)
Artur, 15 lipca 2007, 21:15
300-500. taka moja ocena. dostosowujac do polskich realiow, gdyz wiadomo ze jak zarabiasz 3x tyle obecne ceny nie sa zastraszajace.
Duke, 16 lipca 2007, 12:02
Windows Vista Basic kosztuje 325 zł ;)
Artur, 16 lipca 2007, 22:40
@Atrur - w WV Home Premium jest chyba o 40 zł więcej a jest w ***** lepsza i chodzi tu np o program Media Center :D:D Ja osobiście polceam;p
Andrew®, 17 lipca 2007, 09:12
Dlatego napisalem 300-500. Mnie tam home nie podchodzi, lubie sie bawic systemem. Dlatego chyba poczekam jeszcze ;">
Duke, 17 lipca 2007, 21:35
@Andrew - hehe, napisałem tylko ile kosztuje najtańsza wersja, ale również z tobą się zgodze, że dla zwykłego użytkownika najbardziej opłaca się kupić Windows Vista Home Premium :) No, ale dla tych co chcą poznać potęge Visty (bez zabawy) to polecam Ultimate :D
Artur, 17 lipca 2007, 21:50
Mówcie co chcecie ale nie ma to jak Debian 4.0. Etch LINUX GÓRĄ a Winda to badziewie. (to jest marna prowokacja)
wacek, 17 lipca 2007, 22:13
@Artur - Ale mnie rozbawiłeś tą potęgą Visty. Napisz jeszcze coś równie śmiesznego bo dobry w tym jesteś.
Marco, 18 lipca 2007, 14:21
dzięki :) A Marco, widziałeś Windows Vista na dobrym sprzęcie ? :) jak zobaczysz, to troszeczke zmienisz zdanie :) ale na poważnie :"> a jak bym napisałem, że GeForce 8800 Ultra jest potworem :) to co, też rozbawie ? :) Jeśli tak, to ty w ogóle nie wiesz co piszesz :">
Artur, 18 lipca 2007, 16:25
*napisałem =====> napisał :p
Artur, 18 lipca 2007, 16:26
@Artur - Pytasz czy widziałem Winows Vistę na dobrym sprzęcie. Oczywiście że widziałem , lecz na kolana mnie nie powaliła a poza tym jest to w dużej mierze zasługa sprzętu. Sprubuj to osiągnąć na słabym sprzęcie- nic z tego!!! Natomiast system którego ja używam (Debian) pokazuje swoją potęgę na dużo słabszym sprzęcie i to jest dla mnie argument przemawiający za potęgą systemu a nie wywalanie szmalu na drogi sprzęt żeby sprostał ogromnym wymogom systemu. Będziesz wydawał niepotrzebnie dużo kasy z chwilą ukazywania się nowych wersji systemu Windows.
Marco, 18 lipca 2007, 18:17
@Marco - No aż nie wiem co napisać :) bo się zgadzam ;) no może tylko z jednym nie :p z tym "Będziesz wydawał niepotrzebnie dużo kasy z chwilą ukazywania się nowych wersji systemu Windows. ", dlaczego dla systemu, ja np. od czasu do czasu se gram w gry ? a na gry (najnowsze) zmiana sprzętu jest konieczna już po dwóch latach, żeby grać na max detalach, a po około 7 latach, żeby grać na minimalnych (w najnowsze gry). A ci co potrzebują tylko do pracy, to heh, przecież mogą zostać na XP, tak jak ja :)
Artur, 18 lipca 2007, 18:55
@Artur - Masz rację. Ci co chcą sobie pograć w najnowsze gry na maxa to niestety muszą nadążać sprzętowo a to kosztuje. Do pracy i mniej wymagających rozrywek w zupełności wystarczy Windows XP. Moim zdaniem po odpowiednim skonfigurowaniu, uaktualnianiu, oraz zabezpieczeniu jest to całkiem niezły system. Ja oprócz Debiana też czasem korzystam z XP. A poza tym nie ma się czym przejmować . Najważniejsze jest ZDROWIE.
Marco, 18 lipca 2007, 20:10
@Marco - hehe, tym ostatnim twoim zdaniem, człowiek może pomyśleć, że siedzenie przed komputerem psuje zdrowie (no bo to prawda) :"> AAA i jeszcze może coś dodam, no i przeciwnko Microsoft, to że DX10 jest chwilowo (OBY) wyłącznie tworzony pod Viste :/ a to co nawet byle jaki gracz chce se pograć w najnowszą gre wykorzystującą DX10 musi przesiąść się na Viste i z tym kupić leprzy komputer (głównie RAM), chyba że ma już dobrego :/ I tutaj Microsoft ma u mnie minusa i to dużego :/
Artur, 18 lipca 2007, 20:52
A który OS według Was jest lepszy - Debian 4.0. Etch czy Vista?
killer, 18 lipca 2007, 23:11
ja napisze tak, każdy system jest dobry, jeśli spełnia wymagania użytkownika :)
Artur, 18 lipca 2007, 23:55
Z OS-ów ładny jest Wydminy Rajdu Polski ;-)
ProFlex, 19 lipca 2007, 00:30
@killer - To tak jakbyś się pytał które święta są lepsze: Wielkanocne czy Boże Narodzenie. Jedne mają swój urok i drugie. Krótko i dobrze odpowiedział Ci Artur. Ja z racji swojego zawodu (jestem informatykiem) mam do czynienia z dwoma tymi systemami. Debian jest od 8 lat moim podstawowym i ulubionym systemem, lecz na oddzielnych partycjach mam też XP i Vistę. Jeżeli zależy Ci na stabilności, bezpieczeństwie, wydajności i nie chcesz wydawać pieniędzy na Vistę, program antywirusowy, dobry firewall i mocny (drogi ) sprzęt który sprosta wymogom Visty oraz nie jesteś wielkim sympatykiem gier komputerowych to Debian bez wątpienia będzie odpowiedniejszym systemem. Jest to system wyjątkowo stabilny, bezpieczny i wydajny. Debian do wygodnej pracy w trybie graficznym potrzebuje zaledwie procesora Pentium II 400 Mhz i 128 MB RAM-u. Trójwymiarowy pulpit Beryl zdecydowanie przewyższający możliwościami Windows Aero ma następujące wymagania: Pentium III 1200 MHz, 512 MB RAM oraz dobra karta graficzna firm: NVIDIA, Intel oraz ATI. Jeżeli natomiast lubisz pograć w nowe gry, nie odpowiadają ci aplikacje linuksowe (wolisz windowsowe) oraz nie masz chęci uczyć się od podstaw obsługi Linuksa to oczywiście Vista będzie odpowiedniejszym systemem.
Edi55, 19 lipca 2007, 20:38
"Debian do wygodnej pracy w trybie graficznym potrzebuje zaledwie procesora Pentium II 400 Mhz i 128 MB RAM-u." To chyba był żart ;)
Kamil, 21 lipca 2007, 22:53
@Kamil - To nie jest żart. Już dawno wyrosłem z wieku w którym trzymały mnie się żarty. Minimalne wymagania sprzętowe Debiana to: Procesor o architekturze x86 oraz 16 MB RAM.
Edi55, 22 lipca 2007, 21:26

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.

Autor:

Komentarz:

Dodaj komentarz