UWAGA! Promocja dla firm - MICROSOFT OFFICE 365  na 12 miesiecy ZA DARMO! Tylko na CentrumXP.pl!
Wielka promocja Office 365 na CentrumXP.pl!
Do góry Skomentuj

Vista Transformation Pack 7.0 dla maniaków Visty

Vista Transformation Pack 7.0 dla maniaków Visty

Pojawiła się kolejna, już 7 wersja aplikacji Vista Transformation Pack, umożliwiającej łatwe i szybkie upodobnienie systemu operacyjnego Windows 2000 lub Windows XP do najnowszego środowiska Microsoftu – Windows Vista.

Vista Transformation Pack umożliwia nie tylko zmianę popularnego themes`a systemowego, w skład którego wchodzą kolorystyka i ikony systemowe, ale także daje możliwość zmiany wyglądu wszystkich okienek w systemie, na te znane z Visty. Mowa tutaj o Aero i pełnej przezroczystości okien dialogowych, pasku z gadżetami, ekranie ładowania oraz logowania do systemu czy nawet interfejsie odtwarzacza Windows Media Player itd.

Więcej na temat możliwości i zmian w nowej wersji Vista Transformation Pack przeczytać można tutaj.

Redakcja: Daniel Karcz Opublikowano: 27 czerwca 2007, 10:58 Odsłon: 18 890 Kategoria: Windows XP

Komentarze

Vista to szajs...a interfejs jeszcze gorszy...w xp jest wszystko ok, po co komu jakieś fajerwerki graficzne co zamulaja kompa?!ja korzystam z ubuntu i jestem zadowolony z jego interfejsu(środowisko gnome)..a jak mało efektów to wystarczy beryla odpalić...nie udało mi się w tym komentarzu za bardzo powiedzieć to co chciałem powiedzieć ale zdarza się LOL
PPP, 27 czerwca 2007, 12:37
Odradzam instalacje tego typu programów! Modifikują i dodają zmodifikowanę pliki! System staje się nie stabilny, często dochodzi do awari systemy! Zalecam tylko do zawansowanych użytkowników!
Piotrek, 27 czerwca 2007, 13:11
PPP: Każdy kto ma system z rodziny Unix, będzie mówił, że Unix"y są najlepsze.
krzycho, 27 czerwca 2007, 13:12
Piotrek: Całkowicie się z Tobą zgadzam. Sam miałem taką awarię. Sorry, że komentarz pod komentarzem, ale Piotrek napisał przed wysłaniem mojego poprzedniego.
krzycho, 27 czerwca 2007, 13:13
Pierdoły gadacie. Niby dlaczego dla zaawansowanych użytkowników tylko? Czy niezaawansowany użytkownik nie potrafi klikać w dalej, dalej i ewentualnie zrestartować system? No chyba, że zaawansowany użytkownik potrafi naprawić szkody jakie program może wyrządzić? Ano jeżeli wszyscy by tak myśleli to byśmy się musieli wystrzegać wszystkiego co ma dziwnie brzmiącą nazwę... tylko i wyłącznie.
Bobi, 27 czerwca 2007, 13:35
Powiem tak... wszytko co osiągniecie instalując WTP można osiągnąć własnoręcznie. Osobiście zgadzam się z Piotrkiem nie ufam tego typu programom. Acha mój kolega instalował to u siebie cytuję: "Większość rzeczy się nie zainstalowały, przezroczystość wymaga Window Blinds a menu start jest emulowane przez program który nie dość że zabiera potrzebny RAM to jeszcze kiepsko działa"
Marcin Górny, 27 czerwca 2007, 14:41
Do PPP. Perwnie to samo pisałeś jak pojawił się Windows 2000, a później XP. Daruj sobie te smętne wywody. Jeżeli nie masz nic merytorycznego do powiedzenia to pograj sobie w pasjansa.
Dr Lzarus, 27 czerwca 2007, 19:03
Marcin Górny - mam identyczne zdanie co ty. Mam Viste i VTP 7, nawet w 10% nie oddaje tego co jest w prawdziwej. Jak to szybko zainstalowałem tak odinstalowałem, na szczęście w porównaniu do wersji poprzedniej odinstalowanie przywraca wszystko, a nie pozostawia ikonki i inne.
menfiz, 27 czerwca 2007, 20:40
do Dr Lzarus:przeczytaj jeszcze raz mój komentarz, nie potępiam wszystkich systemów z rodziny windows!windows xp to bardzo dobry system, mam go zainstalowanego obok ubuntu, wykonuje na nim zadania, których z oczywistych przyczyn na ubuntu wykonać nie moge.Na windows powstają najlepsze programy, gry.Ale Vista to niewypał...choć może za kilka lat będzie się o nim mówiło tak jak teraz się mówi o xp.O xp mówiono identycznie jak teraz o viście gdy wszedł na rynek a aktualnie wszyscy go chwalą, z vistą może być tak samo.
PPP, 27 czerwca 2007, 21:20
znowu pod koniec zrobiłem malutki p_____lnik hehe jak nie palicie zioła to nie palcie LOL
PPP, 27 czerwca 2007, 21:22
Teraz komentarz w stylu poprzednich... A u mnie Vista działa zdecydowanie lepiej niż XP zarówno od strony szybkości jak i stabilności. Czy to znaczy, że mogę ją uznać za udany produkt sam w sobie czy administrator (ja) się postarał?
Bobi, 27 czerwca 2007, 23:08
I jak zwykle. Pojawiają się komentarze odnośnie samej Visty. Przecież wszyscy doskonale wiedzą, że każdy nowy system wymaga lepszego komputera. Ja byłem cały czas "za" nowym produktem Microsoftu. I z własnych doświadczeń (korzystam w sumie od sierpnia zeszłego roku począwszy od wersji beta) mogę powiedzieć, że wersja Ultimate uruchamia się zdecydowanie wolniej niż wersja Business, z której notabene teraz korzystam. Również moim zdaniem są problemy ze stabilnością bardziej zaawansowanej wersji. I nie narzekajmy na Vistę, jako na system tylko na nas, drodzy użytkownicy że potrafimy tylko dostrzec te gorsze strony. Powtarzam jeszcze raz - ja jestem bardzo zadowolony i nigdy w życiu nie wróciłbym na XP Pro.
Krzysztof Gudowski, 27 czerwca 2007, 23:37
Przyłączam sie do krzysztofa :) nigdy już nie chciałbym wrócić do xp :P zbyt dobrze mi działa vista, nie mam żadnych problemów. Jest mi dużo lepiej niż na xp.
Adam, 28 czerwca 2007, 00:32
to tak jakby próbować z malucha zrobić lotusa :D już lepiej tą "lipna" viste zainstalować niż bawić się w jakieś nakładki wizualne..
haha, 28 czerwca 2007, 01:07
Mnie denerwuje w Viście UAC, i co z tego, że można to w prosty sposób wyłączyć, ale jednak. Z irytuje, bez niewskazane... Szkoda gadać...
Spaq, 28 czerwca 2007, 08:41
"A mnie denerwuje w Viście ......" - ludzie skończcie już z tym, przeważnie takich wypowiedzi udzielaja Ci, którzy na starych rupieciach instalowali bety albo inne "lewusy", albo Ci, którzy gdzieś coś tam wyczytali, usłyszeli, że dzwoni tylko nie dokładnie gdzie. Moim skromnym zdaniem Vista jest szybsza, stabilniejsza, bezpieczniejsza i nawet milsza dla oka, i piszę to nie aby zareklamować ten system, tylko jako zadowolony użytkownik!!! Swoją drogą przeszedłem już przez wszystkie systemy operacyjne Microsoft i stwierdzam, że aby być na bierząco z wszelkimi nowinkami technologicznymi to trzeba przez nie "przejść". Jest to nieuniknione i naprawdę nie ma co narzekać. Pozdrawiam !!!
Plutko, 28 czerwca 2007, 11:24
Super system, nic dodać, nić ująć - mam Vistę Ultimate.
Michał, 28 czerwca 2007, 13:03
Spaq - odnośnie UAC to sprawa ma się tak, że istnieje możliwość dopasowania tej opcji do własnych potrzeb. Wystarczy tylko zajrzeć w ustawienia administracyjne w Panelu Sterowania i zmienić parę opcji. Mi np. Kontrola Użytkownika nie awanturuje się o wyrzucanie plików do Kosza systemowego tylko o bardziej poważne sprawy. Tak czy owak ja nie narzekam. A zresztą z tego co mi wiadomo istnieje dodatkowe narzędzie do ściągnięcia z netu, które opcje UAC rozszerza. W tej chwili nie pamiętam nazwy.
Krzysztof Gudowski, 28 czerwca 2007, 13:19
to jest gówno polowa programow starszych nie dziala
kuba, 30 czerwca 2007, 19:29
Takiego badziewia jakim jest ta nakładka to jeszcze nie widziałem . Postawiłem świeży system i postanowiłem zainstalować Vista Transformation Pack 7.0 . Niby zmienia wygląd ale było tak jak u kolegi Marcina Górnego, ale jak by tego jeszcze było bo system zaczął szwankować . Rezultatem tej zabawy był stracony czas na reinstalke systemu . Odradzam . Ale vo do Visty nie mam zastrzeżeń . Widziałem u kolegi i działa dobrze i podoba mi sie jej środowisko graficzne dlatego chciałem je mieć . xp pro.
kkk, 30 czerwca 2007, 20:23
Vista to lipa =\ nie da bym za to nawet grosza. a te wymagania to z kosmosu wziete Jedna z wersji linuxa (chyba) ma te same bajery a wymagania nie porownywalnie mniejsze . Ale i tak zostane przy winXP =P
Przemek, 1 lipca 2007, 14:10
Ja mialem na poczatku Amige 500 :P potem mialem normsalego pc z windows 95 to byl szok komputer zakupony na poczatku roku 1996 potem na tym sprzecie byl instalniety w 99 roku windows 98 chodzil przez rok potem nowy komp znowu windows 98 do roku 2005 a potem zaistalowalem XP i w ten sam dzien wywalilem potem vista tez wywalilem a teraz zaistalowalem ububntu i jest bardzo gites oczywiscie windows 98 jeszcze jest na dysku i bardzo dobrze chodzi nie mam doi niego zadnych zastrzezen
MiS, 2 lipca 2007, 10:33
A ja miałem Vistę Ultimate, niestety po angielsku, ale rozpracowałem ten system. Teraz mam znowu XP Pro - czemu? Bo mi net nie chodził na Win Vista - powód? Za mało sterowników. Jeśli Microsoft udostępni Service Pack + jakąś paczkę sterowników - instaluję Vistę.
Xteam7, 2 lipca 2007, 16:10
Microsoft Zrobił błąd wydając Viste tak szybko teraz pozostały tylko aktualizacje systemu jednak XP dalej będzie rządził
redTiger, 3 lipca 2007, 15:55
Za jakies 5 lat bedzie mozna się przesiasc na Viste jak wyjdzie ktorys tam service pack i wszystko bedzie dzialac dobrze :D
-=Lul3k=-, 7 lipca 2007, 15:01
No i się zaczęło...heh żeby było jasne ja NIE odradzam niczego... jeśli ktoś chce Viste niech ją zainstaluje, jeśli ktoś chce niektóre funkcje systemu to wszytko jest do zdobycia. Co do UAC i kolegi Krzysztofa, głupio sie przyznać ale u mnie UAC jest domyślnie .. wyłączony dla mojego konta ;p.. wiem wiem to ma zwiększać bezpieczeństwo ale jest jedno ale po pierwsze ilość RAMU mimo iz nie narzekam.. przeważnie.. na jego brak to jednak wyłączenie UAC daje wiele, po drugie wiem co robie pobierając pliki z internetu nie uruchamiam jakichś wiadomości czy linków od "Zosi z gg która chce mi wysłać woje zdjęcia.. (tak dostaje tego licząc w tonach), poza tym uważam siebie za osobę na tyle odpowiedzialną ze mogę z tego nie korzystać. Naturalnie dla mniej zaawansowanych użytkowników mego komputera UAC jest włączony i niema gadania. Dlatego nie wypowiem się ani w jedną a ni w drugą stronę.
Marcin Górny, 8 lipca 2007, 21:46
Na wiste nie wsiade bo mam za slabego kompa mam 1gb ramu i jeszcze starego dobrego wykreconego athlona 1700xp ... a z tego co czytalem to mikrosyf za dwa lata wydaje nastepce visty. Mysle ze to bedzie bardziej udany system.. przypomnijcie sobie historie windosa me ... vista go przebija co prawda staraja sie staraja ale vista miala kiepski start i penwie szybki upadek. Gdyby na linuksie dzialaly wszystkei gierki to bym dawno tam przemigrowal niestety ubuntu traktuje jako ciekawostke ale sie go ucze
toonek, 11 lipca 2007, 16:32
Ten Program to śmieć niestety,nie radze go instalować po pierwsze ingeruje w rejestr dodaje duzo nowych procesow ktore obciazaja nasz ram i procka czesto konczy sie wszystko awaria systemu i formatem
MiSiek, 16 lipca 2007, 13:38
VTP6 zmienia położenie bibliotek DLL. Na stronie Microsoftu są do pobrania poprawki które w moim przypadku nic nie wniosły i niektóre programy nie działały np.NERO i niektóre gry nawet po de instalacji. Dopiero wyczyszczenie rejestru i defrag poprawiło sytuację.
wis, 9 sierpnia 2007, 12:20
Mam 14 lat i gorąco polecam ten program! Ja sobie z XP zrobiłem Viste!!! Tylko wrazie czego zróbcie Punk Przywracania Systemu.
Sh4d0v, 6 października 2007, 17:31
Ja uważam że to banalne ! Zainstalowałem Jeszcze VISTA TRANSFORMATION PACK 6 i zapomniałem zrobić Kopii ZAPASOWEJ !!! Doszło do tego że musiałem zrobić FORMATA Windows"a XP ponieważ nie dałem rady go WYINSTALOWAĆ ! :( Dlatego nawet nie INSTALUJE VISTA TRANSFORMATION PACK 7 ! ------------------------------------------------------------------------------------- Ci którzy nie mają VISTY a chcą mieć jej wygląd to niech zainstalują sobie ""VISTA INSPIRATE (bez SIDEBAR"a)"" a jak chcą naprawde mieć VISTE nie mają WYBORU muszą zainstalować VISTA TRANSFORMATION PACK ale przed wykonaniem instalacji musicie zrobić KOPIE ZAPASOWĄ -!start -> Wszystkie programy -> Akcesoria -> Narzędzia systemowe -> Przywracanie SYSTEMU !- http://windowsxlive.net - Vista Transoformation Pack tam go można POBRAC ! :)
dominator, 12 listopada 2007, 13:51
Czy ten program jest bazpieczny dla systemu.Słyszałem że może coś pogrzebać w rejestrze czy to prawda?
Rafko, 6 kwietnia 2008, 19:59

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.

Autor:

Komentarz:

Dodaj komentarz