Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Egzemplarze Surface Pro 4 z migającym ekranem...

Egzemplarze Surface Pro 4 z migającym ekranem będą wymieniane do 3 lat od zakupu

Na problemy z migającym i przeskakującym ekranem od ponad roku narzekają niektórzy posiadacze Surface Pro 4. O sprawie, która doczekała się przydomka Flickergate, pisaliśmy w lutym. Migania nie można się było pozbyć ani przez aktualizacje sterowników, ani często nawet przez naprawy czy wymianę (!) sprzętu na nowy. Co więcej, problemy zaczynały się zwykle już po okresie gwarancyjnym urządzenia.

Surface Pro 4

Wielokrotnie krytykowany za nierozwiązywalny problem Microsoft rozszerzył okres, w którym można dokonać bezpłatnej wymiany egzemplarza Surface Pro 4. Jeśli pojawia się słynny problem z migotaniem, na wymianę mamy teraz 3 lata od daty zakupu. Oznacza to, że jeśli kupiliśmy urządzenie w dniu premiery, czyli 26 października 2015 r., na ewentualną wymianę mamy jeszcze pięć miesięcy. Na czym polega proces wymiany? "Najpierw upewnij się, że masz wszystkie najnowsze aktualizacje urządzenia Surface i systemu Windows. Aktualizacje urządzenia Surface i systemu Windows mają na celu zapewnienie optymalnego działania urządzenia. Jeśli migotanie ekranu występuje mimo zainstalowania wszystkich bieżących aktualizacji, skontaktuj się z pomocą techniczną firmy Microsoft. Gdy nasz agent ustali, że Twoje urządzenie kwalifikuje się do wymiany, trzeba będzie przygotować urządzenie Surface do serwisu. Wyślemy Ci urządzenie zastępcze, gdy tylko zwrócisz swoje urządzenie. Zazwyczaj klienci otrzymują urządzenie zastępcze po upływie 5–8 dni roboczych od dnia, w którym odesłali nam swoje urządzenie" - wyjaśnia Microsoft.

Na tym nie koniec dobrych wiadomości. Choć na stronie Pomocy technicznej Microsoft ta informacja nie widnieje, Neowin donosi, że posiadacze Pro 4, którzy zapłacili wcześniej za pogwarancyjną naprawę tej usterki, mogą liczyć na zwrot pieniędzy od Microsoft. Kwoty związane z naprawą migającego ekranu sięgały nawet 800 dolarów. By uzyskać więcej informacji na ten temat, trzeba skontaktować się z obsługą klienta.

Teraz pozostaje jedynie mieć nadzieję, że wymienione egzemplarze również nie będą wadliwe. Jak się bowiem okazywało, niektórzy klienci napotykali na ten sam problem nawet po 3 lub 4 wymianach.

Krzysztof Sulikowski
11 maja 2018, 23:21
560
Odsłony
Krzysztof Sulikowski
11 maja 2018, 23:21
560
Odsłony



Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.