Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Lepsze CV w Word dzięki LinkedIn. Resume Assi...

Lepsze CV w Word dzięki LinkedIn. Resume Assistant już dostępny w Office 365

80% CV pisanych jest w Wordzie, ale równie wielu aplikujących ma wątpliwości, czy pisze je poprawnie. W listopadzie Microsoft zapowiedział nową funkcję dla programu Word, która pomoże w opracowaniu lepszych życiorysów zawodowych. Resume Assistant - bo taką nosi nazwę - działa w oparciu o inteligentne wglądy z LinekIn, pozwalając kandydatowi zaprezentować się od właściwej strony. Funkcja wyszła już z fazy testów i jest ogólnodostępna dla użytkowników Office 365 w wybranych regionach.

Resume Assistant

Resume Assistant powstał, by rozwiązać typowe problemy z pisaniem CV, takie jak dobór właściwych słów i opisów doświadczeń pod kątem konkretnej branży czy brak znajomości innych CV osób z tego samego stanowiska. Asystent posiada wgląd w publiczne dane milionów użytkowników LinedIn - w tym prawdopodobnie wielu o podobnym doświadczeniu zawodowym, jak osoba aplikująca - i pomaga użytkownikowi sprawdzić, czy sposób pisania jest poprawny. Pożądane i adekwatne umiejętności z profilów LinkedIn można dodawać do swojego CV w Wordzie, a gdy mamy wątpliwości, możemy sięgnąć po artykuły z poradami dotyczącymi pisania.

W jaki sposób można korzystać z Resume Assistant?

  • Prezentując swoje unikalne umiejętności i doświadczenie. Resume Assistant gromadzi wglądy z milionów profilów LinkedIn i prezentuje je w formie inspiracji. Użytkownik może zobaczyć, jak inni w podobnych rolach - lub aspirujący do takich ról - opisują swoje doświadczenie zawodowe. Wszystko to dostępne jest oczywiście bezpośrednio w programie Word.
  • Porzucając jeden życiorys zawodowy dla wszystkich podań. Ponad 50% profesjonalistów ma trudności z dostosowaniem swoich CV do konkretnej roli. Resume Assistant wyszczególnia najbardziej cenione umiejętności innych profesjonalistów w danej roli i branży, a także podsuwa wymagania dla stanowisk z prawdziwych ofert pracy. Dzięki tym wglądom użytkownik może zastanowić się, w jaki sposób jego umiejętności mogą być adekwatne do danej roli, a następnie dopasować do niej swoje CV.
  • Korzystając z pomocy. Kontakt z ekspertem, który jest biegły w zawiłościach związanych z pisaniem dobrego CV, może być świetną okazją do podniesienia naszej kreatywności. Resume Assistant w Microsoft Word oferuje bezpośredni dostęp do ProFinder, swoistego rynku freelancerów LinkedIn.
  • Wyszukując pracę zgodną z naszymi kwalifikacjami. Pisanie CV to tylko połowa sukcesu. Reszta to znalezienie i otrzymanie odpowiedniej dla nas pracy. Po wybraniu roli i pożądanej branży Resume Assistant zaprezentuje nam możliwości pracy bezpośrednio w aplikacji Word. Gdy znajdziemy pasującą nam ofertę, możemy przejść do jej szczegółowej strony w LinkedIn.

Resume Assistant jest już ogólnodostępny dla użytkowników Office 365 z Australii, Brazylii, Kanady, Chin, Indii, Japonii, Nowej Zelandii, Singapuru, RPA i USA. Wsparcie dla kolejnych regionów i wersji językowych ma być dodane w następnych miesiącach.

Krzysztof Sulikowski
7 lutego 2018, 18:13
806
Odsłony
Krzysztof Sulikowski
7 lutego 2018, 18:13
806
Odsłony



Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.