Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Fotorealizm czy klasyczna animacja? Poznajmy ...

Fotorealizm czy klasyczna animacja? Poznajmy kolejne rozszerzenia Xbox One X

Na dzisiejszym premierowym evencie Xbox One X został już przedstawiony zarówno jako pierwsza konsola, która zapewnia tak bogate wrażenia graczom, jak i platforma, która pozwala deweloperom przekroczyć istniejące granice i rozwinąć skrzydła. Dość ciekawie opisał to deweloper Gears of War 4, który podkreślił, że dzięki Xbox One X gracze w końcu mogą zobaczyć grę w taki sposób, w jaki widzieli ją artyści i twórcy w fazie tworzenia. Do tej pory takie możliwości były dla graczy konsolowych po prostu niedostępne.

Premierze konsoli towarzyszy też mała promocja Samsunga - jego 55-calowy telewizor QLED 4K UHD trafił właśnie do dwóch szczęśliwców z publiczności. Jak widać, kooperacja Microsoftu z koreańskim gigantem trwa w najlepsze i to nie tylko na polu Windows Mixed Reality.

Xbox One X

Po kilku rozluźniających przerywnikach czas na dalsze prezentacje. Zaglądamy do studia Monolith Productions, twórców Śródziemia: Cień wojny. W tle przewija się oczywiście deweloperski zestaw Xbox One X. Na ostatnim z poniższych kadrów widzimy proces pracy z oświetleniem, które przeszło lifting pod kątem HDR. Aktualizacja gry jest oczywiście już dostępna do pobrania.

Xbox One X

Xbox One X

Xbox One X

Do studia na piętrze Microsoft Store w Nowym Jorku zaproszono też deweloperkę jednego z ostatnich hitów - Cuphead. Maja Moldenhauer ze studia MDHR mówi, że z uwagi na specyfikę gry jej przeniesienie do 4K jest czasochłonne i wymagające, jednakże taka wersja już powstaje, a studio myśli nad kolejnymi konwersjami. Cóż, to miłe zaskoczenie - wiemy bowiem, że Cuphead wygląda klimatycznie zarówno na wielkich monitorach 4K, jak i na telewizorach monochromatycznych z epoki. Retrofuturyzm pełną gębą!

Xbox One X

Skoro zaczęło się od Cuphead, pozostajemy przy grach indie. Nie jest chyba specjalną niespodzianką, że z mocy Xbox One X skorzystają również tytuły wydane w programie ID@Xbox. Poniżej małe porównanie:

Xbox One X

Jak mówi Jesse Rapczak ze studia Wildcard, Xbox One X pozwala uzyskać np. wolumetryczne chmury, choć w przypadku jego produkcji - Ark: Survival Evolved - pełne efekty nie będą do uzyskania przy 60 fps. Użytkownicy mogą się przełączać między 30 fps ze wszystkimi rozszerzeniami a 60 fps z ich ograniczoną liczbą. Na końcu oglądamy zwiastun rozszerzonej dla Xbox One X wersji survivalowej przygodówki i słuchamy krótkiej rozmowy z deweloperem Paladins: Champions of the Realm, który także ma swoje 5 minut na nowej konsoli Microsoftu.

Krzysztof Sulikowski
7 listopada 2017, 07:26
769
Odsłony
Krzysztof Sulikowski
7 listopada 2017, 07:26
769
Odsłony



Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.