Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Wsparcie techniczne urządzeń Surface wkracza ...

Wsparcie techniczne urządzeń Surface wkracza w nowy wymiar

Wielkie firmy często, aby powiększyć swoje dochody bądź wpływy, nawiązują pomiędzy sobą współpracę. Widać to doskonale na przykładzie działań takich gigantów jak Microsoft, który posiada ogromną wręcz liczbę zawartych porozumień tego typu. Ostatnie zaś z nich nawiązane zostało z firmą IBM, której rozwiązanie ma poprawić jakość obsługi technicznej klientów biznesowych korzystających z urządzeń linii Surface.

Rozwiązanie to nosi nazywę Technology Support Services (TSS), zaś jego głównym celem jest ulepszenie przede wszystkim programu rozszerzonej gwarancji, oferowanego przez giganta z Redmond. Ponadto Microsoft ogłosił, że w ramach rozszerzonej wersji tego typu gwarancji zapewni dostarczenie urządzenia zastępczego już następnego dnia, podobnie jak usługi serwisowej na miejscu. Usprawnienia tego typu dostępne są obecnie w 10 krajach, jednak liczba ta może ulec zwiększeniu. Zapowiedziane zostało też uruchomienie jesienią Surface Reseller Alliance, programu mającego na celu zapewnienie sprzedawcom urządzeń Surface odpowiednich materiałów szkoleniowych i pomocniczych.

Surface Pro

Wieści te zapewne ucieszą przedsiębiorców korzystających z urządzeń Surface. Koniec końców urządzenie uszkodzone, chociażby tymczasowo, generuje straty.

Amadeusz Labuda
11 lipca 2017, 13:11
1 123
Odsłony
Amadeusz Labuda
11 lipca 2017, 13:11
1 123
Odsłony



Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.