Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Microsoft Forms w wersji Preview już dostępny...

Microsoft Forms w wersji Preview już dostępny!

Microsoft czerpie obecnie zyski głównie z dwóch źródeł: usługi Azure oraz pakietu Office. Nic więc dziwnego, że stara się on zwiększyć ich bezkonkurencyjność na rynku. W przypadku Office 365 widać to nie tylko w poprawkach i usprawnieniach dokonywanych w istniejących już składnikach pakietu, lecz również w dodawaniu do niego całkiem nowych elementów. Jednym z najświeższych z nich jest Microsoft Forms.

Jak wiadomo, giganci technologii IT mają to do siebie, iż nałogowo wręcz podpatrują pomysły u konkurencji, by później samemu je zaadoptować. Podobnie sprawa ma się w przypadku Microsoft Forms, czyli odpowiedzi giganta z Redmond na istniejące już od dłuższego czasu Google Forms. Narzędzie to służy do łatwego tworzenia prostych ankiet, z których wyniki można później bez problemu podejrzeć. Samo narzędzie Microsoftu jest bardzo intuicyjne w obsłudze, zaś wszystkie dane i wykresy czytelne i klarowne.

Microsoft Forms w praktyce

Mimo iż Microsoft Forms w chwili obecnej ukazał się jedynie w wersji Preview przeznaczonej dla użytkowników biznesowego pakietu Office 365, domyślnie ma stać się dostępnym w każdym jego wariancie w ciągu najbliższych miesięcy.

Amadeusz Labuda
26 czerwca 2017, 13:33
1 037
Odsłony
Amadeusz Labuda
26 czerwca 2017, 13:33
1 037
Odsłony



Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.