Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Microsoft wprowadza reklamy zaimplementowane ...

Microsoft wprowadza reklamy zaimplementowane w system operacyjny

Reklamy stają się coraz bardziej wszechobecne i irytujące. Pojawiają się na stronach internetowych, w mailach czy serwisach społecznościowych. Z biegiem czasu niestety zaczęły się pojawiać nawet w systemach operacyjnych takich jak Windows, o czym niedawno (ponownie) mieliśmy okazję się przekonać.

Swego czasu użytkownicy systemów Windows 7 oraz Windows 8 zostali przywitani po uruchomieniu komputera przez dość niemiłą niespodziankę. Była nią reklama zachęcająca do przejścia na Windows 10. Nie byłoby z nią problemów, gdyby nie fakt, iż jej pozbycie się było kłopotliwe, zaś przypadkowe kliknięcie mogło rozpocząć proces aktualizacji. Na szczęście monit ten już się nie wyświetla, jednak Microsoft w ostatnich dniach po raz kolejny wprowadził niechcianą reklamę do jednego ze swoich systemów operacyjnych, tym razem do flagowego Windows 10. Dla odmiany nie wyświetla się ona w formie monitu, lecz w oknie Eksploratora plików; w chwili obecnej promowany jest przez nią Microsoft Office 365. Co prawda możliwe jest wyłączenie na stałe tej dosyć irytującej reklamy, jednak wiąże się to z utratą istotnych informacji dotyczących OneDrive, jak chociażby tych dotyczących błędów synchronizacji.

Reklama Office 365

Miejmy nadzieje, że nie jest to wstęp do spamowania systemów operacyjnych niechcianymi reklamami. W końcu chyba nikt nie lubi natrętnych i często po prostu denerwujących reklam w tle. Cała nadzieja w tym, że polityka Microsoftu nie posunie się w tym kierunku.

Amadeusz Labuda
15 marca 2017, 09:02
1 301
Odsłony
Amadeusz Labuda
15 marca 2017, 09:02
1 301
Odsłony



Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.