Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

BUILD 2016: Microsoft Azure w liczbach

BUILD 2016: Microsoft Azure w liczbach

Drugi dzień najważniejszej konferencji w kalendarzu Microsoftu wystartował już na dobre. Uwagę gości skierowano w stronę platformy w chmurze - Microsoft Azure. Tu słowa nie wystarczą, potrzebne są też liczby. A te są ogromne. Gotowi?

Microsoft ogłosił, że 85% firm z listy Fortune 500 używa Azure w ponad 30 unikalnych regionach Azure (to więcej niż Google i Amazon Web Services razem wzięte). Wśród nich znajdują się m.in. BMW, Ford i NBC. Ponadto każdego tygodnia platforma Azure IoT (współpracująca z urządzeniami z segmentu Internetu Przedmiotów) przetwarza każdego tygodnia 2 tryliony wiadomości. Azure obsługuje aktualnie 1,4 miliona baz danych SQL. Do platformy przybywa miesięcznie 120 tysięcy nowych klientów. W sumie 5 milionów organizacji używa Azure Active Directory, a 4 miliony deweloperów zarejestrowało się w usługach Visual Studio Team. 40% przychodów ma swoje źródło w start-upach.

Microsoft nie po raz pierwszy chwali się danymi liczbowymi w kontekście platformy Azure. Niemal dokładnie rok temu przytaczaliśmy podobne zestawienie (do porównania dla zainteresowanych czytelników). Tymczasem zapraszamy do zapisu relacji z pierwszego dnia konferencji i śledzenia na żywo relacji z dnia drugiego.

Redakcja: Krzysztof Sulikowski Opublikowano: 31 marca 2016, 18:23 Odsłon: 1 135 Kategoria: Azure

Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.