Zamknij komunikat

Nowy Office 2013
Do góry Skomentuj

Office 365 w domach 3,5 miliona użytkowników

Office 365 w domach 3,5 miliona użytkowników

Utworzona rok temu przez Microsoft usługa biurowa, przeznaczona dla użytkowników domowych – Office 365 Home Premium – radzi sobie całkiem nieźle. Wynika to z raportu finansowego, który dotyczy ostatniego kwartału fiskalnego. Obecnie usługa Office 365 Home Premium posiada, aż 3,5 miliona subskrybentów.

Liczba robi wrażenie, szczególnie jeśli porówna się ją z poprzednimi wynikami. W maju zeszłego roku Office 365 Home Premium posiadał milion użytkowników, już we wrześniu tego samego roku liczba ta się podwoiła. Ostatecznie 31 Grudnia 2013 roku z usługi raczyło skorzystać 3,5 miliona osób. Abonament wynosi 9,99 USD za miesiąc lub 99,99 USD za rok korzystania z Office 365. Po jego opłaceniu użytkownik otrzymuje dostęp do Worda, Excela, PowerPointa, Outlooka, OneNote’a, Accessa oraz Publishera. Wszystkie wymienione programy można zainstalować na 5 komputerach PC lub Mac oraz na 5 smartfonach.

Oddział Microsoftu odpowiedzialny za Office poinformował również o spadku przychodów o 16 procent. Strata jest spowodowana zmianą strategii sprzedażowej giganta. Do tej pory Office był produktem dostępnym tylko w sprzedaży detalicznej, spadek jest usprawiedliwiany fazą przejściową do usługi za którą płaci się abonament.

Aktualna ilość subskrybentów Office 365 Home Premium robi wrażenie, tym bardziej jeśli dodamy, że została ona osiągnięta w niecały rok. Nowa usługa biurowa pokazuje również w jaką stronę zamierza iść Microsoft i jak mocno zmienia się model biznesowy tej firmy.

Piotr Maciejko
24 stycznia 2014, 21:56
1 644
Odsłony
Piotr Maciejko
24 stycznia 2014, 21:56
1 644
Odsłony



Komentarze

Nie napisano jeszcze ani jednego komentarza. Twój może być pierwszy.

Dodaj swój komentarz

Zasady publikacji komentarzyZasady publikacji komentarzy

Redakcja CentrumXP.pl nie odpowiada za treść komentarzy publikowanych na stronach Portalu
i zastrzega sobie prawo do usuwania wypowiedzi, które:

  • zawierają słowa wulgarne, obraźliwe, prowokujące i inne naruszające dobre obyczaje;
  • są jedynie próbami reklamowania stron internetowych (spamowanie poprzez umieszczanie linków);
  • przyczyniają się do złamania prawa bądź warunków licencyjnych oprogramowania (cracki, seriale, torrenty itp.);
  • zawierają dane osobowe, teleadresowe, adresy mailowe lub numery GG;
  • merytorycznie nie wnoszą nic do dyskusji lub nie mają związku z tematem komentowanego newsa, artykułu bądź pliku.